donderdag 28 januari 2010

Ding 23/Evaluatie per ding: YouTube

Leuk, maar voor mij niet voor vervolg vatbaar (tijdgebrek):
* YouTube: Verslavend leuk, heerlijk veel filmpjes van the Muppets en over de maker daarvan (Jim Henson), en ook allerlei andere leuke grappige filmpjes, echt super. Alleen: waar haal ik de tijd vandaan? Ik zie 't er voorlopig niet van komen, ik heb al moeite met tijd vinden voor het afdrukken van mijn foto's (sinds Sinterklaas)... Wel een goede mogelijkheid voor de bibliotheek om daar filmpjes van onszelf op te zetten: een rondleiding door elk filiaal, uitleg over bijvoorbeeld het HIP (Historisch Informatie Punt), Makkelijk Lezen Plein, enz. enz. Uiteraard link je al die filmpjes op je eigen website, maar misschien krijg je via YouTube ook nog volgers (je weet maar nooit).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten