donderdag 28 januari 2010

Ding 23/Evaluatie per ding: Twitter

Leuk, maar voor mij niet voor vervolg vatbaar (tijdgebrek):
* Twitter: grappig om te ervaren, maar ik heb er niet zo veel mee. Sommigen die ik volg twitteren heel wat af, soms zelfs in meerdere tweets achter elkaar 'geplakt', maar ik vind 't al heel wat als ik af en toe iets intyp en aan de wijde wereld kenbaar maak. Niets voor mij persoonlijk, dus. Misschien zou 't wel een mogelijkheid zijn voor bibliotheek Hoorn om hier bijvoorbeeld de nieuwste nieuwtjes op te vermelden, maar ik weet niet hoeveel 'volgers' je zou moeten hebben om dit de moeite waard te laten zijn. We hebben in Hoorn 69358 inwoners, en hebben ook klanten van buiten Hoorn, dus zeg dat we een potentieel hebben van 90.000 klanten, maar hoeveel daarvan zitten op Twitter?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten