donderdag 28 januari 2010

Ding 23/evaluatie per ding: Bloggen

Van mijn favoriete dingen:
* Bloggen: Ik kan er echt mijn 'ei' kwijt, maar -helaas voor de lezers van deze blog- ik ben nog wel erg lang van stof. Korter schrijven is een doel op zich, maar als ik haast heb is 't sneller om maar gewoon door te typen (met mijn 10 blinde vingertjes, uiteraard...)
Voor de bibliotheek vind ik een blog een mooie mogelijkheid om nieuws vanuit de bibliotheek naar buiten te brengen (met zo'n mooie RSS-feed ervan, uiteraard). Nieuw cursusaanbod, hoe was de laatste culturele activiteit, nieuwe subsidies en wat voor moois doen we ermee, enz. enz. Deze blog zou wel goed actueel moeten zijn! Liefst meteen de volgende dag een posting over die leuke lezing (s'avonds zou nog mooier zijn, maar ja... dat zou dan door de klanten zelf moeten gebeuren misschien? Hoe eerder klanten hun reacties kwijt kunnen hoe beter!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten