maandag 30 november 2009

In de herhaling: Ding #14: Instant Messaging

Bij ding #14 had ik alleen gechat met al@din omdat ik meestal niet tegelijkertijd online ben (of ik sta op 'offline' omdat ik druk bezig ben met mijn eigen ding...), maar vandaag had ik alsnog zo'n instant contact. Ik had bij ding #14 Meebo geinstalleerd maar daar had ik alleen mijn id van hotmail aangemeld en er verder niets mee gedaan.
Daarnet stuurde ik via hotmail een mailtje naar een nicht over familiepagina.nl, kreeg ik ineens via Meebo een alert dat er een nieuw bericht bij Hotmail was binnengekomen. Ze had meteen gereageerd dat ze 't een mooie site vond, en vroeg of ik er een stukje over wilde schrijven voor de familienieuwsbrief (die was ze net aan het maken). Dat heb ik dus gedaan. Grappig dat je zo snel met elkaar in contact bent. Echt chatten heb ik dus nog steeds niet gedaan, maar dit was wel grappig!

1 opmerking:

  1. Zo zie je maar weer hoe makkelijk het gaat om contact te leggen (of te hernieuwen ;o) via het web 2.0.

    BeantwoordenVerwijderen