dinsdag 10 november 2009

Ding #12: Twitter

Ik heb een Twitter-account gemaakt, wat Tweets gemaakt, verschillende mensen gevolgd en ont-gevolgd, een twitter-widget op mijn netvibes-pagina gemaakt, en een twitter-gadget naast deze blog gezet met mijn gemaakte Tweets. Leuk om eens te proberen, al vind ik 't voor mij persoonlijk niet zo bruikbaar. Maar ja, ik kan alleen maar in 't luchtledige tweeten, echt reageren op elkaar in real-time zit er natuurlijk niet bij als je s'avonds laat nog even gauw ddd't. Wel leuk om te zien wat andere bieb's doen, zo kom je weer (nóg meer) interessante websites tegen om te taggen op delicious, enz. enz.
Alles is met elkaar verweven, het is net een grote warboel :)

1 opmerking:

  1. Ik vind je Twitter widget er erg goed uit zien! En super dat je het echt bent gestart met twitteren om het te ervaren. Zou dit iets voor jullie bibliotheek zijn om eens te gaan proberen?

    Je kunt met twitter wel direct op elkaar reageren met 'direct message' maar de voorwaarde is dan wel dat die persoon toegang moet hebben tot zijn/haar twitter account. Anders kan je beter een sms-je sturen.

    BeantwoordenVerwijderen