woensdag 2 december 2009

In de herhaling: #14 IM gecombineerd met Hyves en Meebo (op dit blog)

Vandaag was 't even rustig in de bieb, dus heb ik samen met mijn collega(>Coco gechat via mijn blog (meebo) terwijl ik was ingelogd op meebo.com, en daarna even gekeken naar onze Hyves-paginas. We zagen elkaar als 'online' en hebben meteen even met elkaar gechat, en met een >collega-23dingen-doener . Mijn zus was ook nog even online, maar mijn poging tot chatten met haar heeft ze kennelijk niet gezien, want of ik nu op Buzzen klikte of op verzenden, ze reageerde niet, en even later was ze alweer offline. Maar toch: leuk om 't chatten eens 'echt' te kunnen ervaren.

1 opmerking:

  1. Ik heb geprobeerd te chatten, je was online, maar reageerde niet. Dan bij deze. Babette heeft de laatste lootjes van de 23dingenbegeleiding aan mij overgedragen, dan kan ze werken an haar eigen laatste lootje als zwangere vrouw. De volgende reacties zijn van Edo.

    BeantwoordenVerwijderen