dinsdag 13 oktober 2009

Discussiegroep gemaakt bij Bibliotheek2.0

Ik kreeg zo'n vol hoofd met allemaal rondstuiterende ideeën (misschien niet praktische ideeën, maar wel leuk) dat ik maar een groep heb gemaakt bij Bibliotheek 2.0 om mijn ideeën te kunnen spuien. Wie ook (te?) gekke ideeën voor een bieb-website heeft kan ze toevoegen op http://bibliotheek20.ning.com/group/biebsitetegek
Via RSS-feed heb ik 'm ook op mijn netvibespagina gezet, zodat ik 't kan zien als er op gereageerd wordt. Misschien kom ik er zo ook nog eens achter waar ik dat bibliotheek2.0 nog meer voor kan gebruiken, wie weet?

1 opmerking:

  1. Een leuk initiatief biebboontje! Ik zie dat er al twee mensen zijn aangehaakt op je ning. Geef er maar veel bekendheid aan bij je collega's want wellicht dat zij dan ook mee gaan doen.

    BeantwoordenVerwijderen