woensdag 16 september 2009

Mijn keuze voor dit blogprogramma


Ik heb gekozen voor dit blogprogramma omdat de tekst in het Nederlands is, en 'makkelijk' klonk mij wel goed in de oren (las mij wel goed in de ogen?). Hoe dan ook, het ziet er inderdaad overzichtelijk uit. Ik heb al één blog toegevoegd om te volgen, (ik wil nu in een ander scherm even gauw kijken hoe de blog heet, maar dit lukt toch niet zo simpel en snel als ik zou verwachten). Het bloggen zelf is inderdaad super-simpel. Een plaatje toevoegen heeft vooral wat voeten in de aarde omdat ik hier zo gauw geen plaatje van mezelf heb, maar dit oude fotootje moet 't dan maar doen...
Tekstkleuren, daar las ik bij die andere blog over, eens even kijken... Ja hoor, dat lukt prima! Hier kom ik wel mee uit de voeten, denk ik zo.

1 opmerking:

  1. In het begin is het even zoeken maar je weet al aardig je weg te vinden op je blog. Ziet er goed uit! De foto van jezelf kan je ook toevoegen aan de profielgegevens van je blog. Als je naar het 'dashboard' gaat van je blog dan zie je daar de optie 'foto bewerken'. Hier kan je je foto plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen