woensdag 10 maart 2010

BB: Nieuwe demo 'Mijn bibliotheek'

Via mijn heerlijke RSS-feeds las ik weer een smakelijk nieuwtje: er is een nieuwe demo van 'mijn bibliotheek', en natuurlijk moest ik die meteen even bekijken. Ziet er mooi uit, lekker 2.0. Persoonlijk zou ik de kleuren graag wat flitsender zien (kermit-groen bijvoorbeeld :) ), maar ja, dat ben ik, en misschien wordt de site later wel 'customizable'? Bovendien kun je (als je zoals ik echt verknocht bent aan je eigen kleuren) altijd de widgets op een andere pagina plaatsen, toch?
Goed om te zien welke kant we opgaan, en dat we als bibliotheek ook steeds meer als widgets ergens anders op kunnen komen te staan (facebook, hyves, blog, enz.).
De nieuwe versie ziet er in elk geval al een stuk flitsender uit dan de vorige:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten